Dumnezeu a zis: „Eu sunt Cel ce sunt.“
Exod 3, 14

Pe când Moise a întrebat cum e Numele lui Dumnezeu, pentru ca să poată spune Israelitenilor, Dumnezeu a zis: Eu sunt Cel ce sunt. Pentru că dacă un Neam vrea să se încrede întru-n Dumnezeu, ei vor să știe, dacă Dumnezeul acesta, destul de Puternic este. Ei au nevoie de Apărare, Conducere, Îngrijire, Legi. Dacă acest Dumnezeu e capabi la toate? Este EL mai Puternic decât Dumnezeii Egiptienilor? Este EL mai bun decât Promisiunile Zilelor noastre?
EU sunt; – Acesta este Numele Dumnezeului. EL este și este și este. EL este la Nașterea mea, EL este acum, și EL este, dacă Ceasul Morții mele vine. EL este.
Pentru EL este totul împreună. La noi există o Sincronizare a Timpului între Naștere și Moarte, la EL nu. EL vede Viața mea ca unică, EL este prezent, ieri, azi, mâine.
Eu nu sunt o Marionetă al lui Dumnezeu. EL știe bine cum aș decide, dar EL nu mă forțează asupra Voiinței Lui. Drumul Vieții noastre nu este o Soartă de neschimbat; noi putem forma Viața nostră să fie Activă. EL poate să intervină, și pentru Preștiința SA poate pregătii multe Lucruri dinainte (De exemplu, EL Peștele care la înghițit pe Iona, cu mult Timp înainte la creat și înaintea Furtunii la trimis la Locul potrivit). EL este și este și este.
EL este Dumnezeul celor Vii și Morți. Pentru EL sunt cu toții vii, cei care au trăit cu EL. Noi vom fii îngropați și Isus ne va învia cu un alt Corp, pe când EL va revenii. Totuși pentru EL totul este acuma. De aceia poate Ioan să vadă Martorii în Cer. Eu mă gândesc că Tatăl meu, care a murit cu Isus, poate să mă vadă. Dar eu nu știu dacă eu pe mine însumi mă voi putea vedea din Cer …. Asta ar putea să fie speculativ! Pentru asta Cuvântul lui Dumnezeu nu dă Răspuns. EU sunt: EL este invariabil. EL este Credincios. EL și-a dat Cuvântul. EL ma primit ca Copilul Său. EL este Lumină; EL este Adevărul; EL este. Invariabil. Chiar dacă eu sunt infidel, necredincios, EL este și rămâne credincios. Ce bine, să ai un Domn atât de credincios și invariabil! Ce bine, să ai un Dumnezeu care este ca o Stâncă, pe care omul se poate baza. EL este Puternicul, mereu și mereu.

Mulțumesc, Isuse! TU ești credincios, TU ești Nădejdea mea, TU spui: Nu te înfrica! – TU ești și ești și ești fără Început și fără Sfârșit, fără Capăt fără Obstacole … De aceia poți TU Promisiunile Tale să le ții, ești fără Dispus, Te ții ferm de Cuvântul Tău. Ce bine, că Te cunosc!

