Nu te teme de nimic, căci Eu te izbăvesc, te chem pe nume: eşti al Meu!
Isaia 43, 1

Astfel vorbește Domnul. Eu sunt al Lui. EL ma chemat și personal, pentru că EL m-a vrut. EL a plătit scump pentru mine. Ma Salvat din Mizeriile și Nenorocirile mele; Și iată că sunt Proprietatea SA. Ce bine!!!
Azi Gândesc astfel: Eu nu sunt din acest Oraș. Eu nu sunt Cetățean al acestei Țări. Eu nu mai sunt de 26 de Ani. Eu nu sunt Ioan și nici Victor. Eu nu sunt negru, galben sau roșu. Nu mai am Păr bogat …. Atât de multe Nu atât de multe Nu e!
Am încercat atât de multe Căi și Ușile erau închise. Au fost Căi greșite. Atât de multe Cuvinte rostite, atât de multe Gânduri care au fost numai Fantazii. Am avut atât de multe Planuri, atât de multe …. Toate fără vreo-un rost. Timp și Energie risipită.
Mai adineaori am fost încă supărat peste aceste Nu șu Nu e, apoi am ajuns la Concluzia: Să mă bucur în cea ce am, și să nu îmi fac griji de cele ce Nu am! Să mă Concentrez asupra Lucrurilor mele și să nu mă plâng asupra celor ce Nu e.
Da, Isus are Dreptate. EL mi-a Dăruit mie Capacități asupra care eu trebuie să mă Concenrez. EL m-a creat astfel și EL are Motivul de ce. Da, eu sunt dator Să-i Mulțumesc pentru cea ce este Da, și cea ce am.
Îmi este eliberator acest NU și Nu e. Deci nu este Datoria mea și nici Locul meu! EL mi-a dat mie un alt Loc bun. EL a pregătit pentru mine o Datorie , pe care altul nu o poate desăvârși, pentru că lui nu i sa dat Darul-Combinațiunii pe care eu o am.. EL mă vrea. EL are nevoie de mine. Lui îi sunt de valoare! – cu toate că eu am atât de multe Nu și Nu e; – sau chiar de aceia?
Nu! Un mare Nu am asupra Vieții mele. Alții au zis un Nu pentru mine. Mama nu ma vrut prima dată, pentru unele motive intemeiate. Alții nu mau vrut, pentru că sunt un Om greoi. Alți copii nu vroiau să se joace cu mine, și alți Maturi nu vroiau să lucreze cu mine … Așa de multe Obstacole, atât de multe Dezamăgiri și Zdrobire!
Dar EL este prezent. EL spune: EU te vreau. EU te răscumpăr. EU te iubesc. Tu ești pentru mine foarte valoros!
EL până în prezent ma purtat, pentru că mă iubește. EL este Dumnezeul meu, pe care eu ÎL iubesc.

Îți mulțumesc Isus al meu! TU ești Acela care spune: Nu te teme de nimic, căci Eu te izbăvesc, te chem pe nume: eşti al Meu! Da, Isus al meu, acesta este Salvarea mea de toate cele Respingeri, Eșecuri, Jigniri: TU mă iubești, ești Credincios cu mine și TU în veci nu mă prăsești!

