Poporul Meu piere din lipsă de cunoştinţă.
Osea 4, 6

Pentru că în trecut Israelul a răspândit o Învățătură falsă, au venit multe Judecăți asupra Poporului. Dumnezeu nu putea să rămână Fidel, Credincios, dacă ei nu La-u mai urmat. Acesta este Păcatul Eșecul Preoților și al Predicatorilor.
Când Pavel în Berea a rostit Evanghelia, omul mereu a căutat în Biblie, dacă toate se potrivesc. Și au găsit că toate sunt corecte, cea ce Pavel le-a învățat. Așa să fie: Cel ce Predică, trebuie ca toată Evanghelia să o Predice, și Ascultătorii vor cerceta aceasta in Înaintea Domnului prin Biblie, Darul de Distincție, al Rugăciunii și Fructul Învățăturii.
Sunt Învățături solide care nu permit nici un Compromis. Apoi sunt Predicatori, care cu plăcere le fac pe placul Ascultătoriilor, și le vorbesc lor de cea ce lor le este pe plac. Ei vor fii mereu felicitați, dar la timpul potrivit, Dumnezeu le va Cerceta. Este ceva Groaznic pentru Oamenii, care Turma mică le tratează Superficial, ușor, cu o Jumătate din Evanghelie le convinge și le seduce!
Te rog urmează-l pe Domnul Isus direct, ascultă în Rugăciunile tale de Domnul! Astfel EL te poate salva, dacă tu cazi din greșeală în Învățătură falsă. Toate sună așa cumva simplu și minunat, dar sunt deseori ,,Scurtături” înspre Mîntuire; Căile noastre vor deveni strâmte, și greoaie, dar Domnul este cu noi și în aceste Situații. De fapt de ce să ne meargă nouă mai bine, decât Domnului nostru sau al lui Pavel, care și el a suferit multe nenorociri?
Învățătura noastră trebuie neaparat să se Bazeze pe citirea Bibliei și al Rugăciunii. Duhul Sfânt să fie Învățătorul nostru, pentru că, EL este Înțelepciunea lui Dumnezeu. Astfel Învățătura noastră va fii plin de Viață, și cu deplină Autoritate, asemănător cu al lui Isus. Apoi, Dumnezeu poate prin noi să lucreze în Oameni, cu putere pentru Credință. Da, EL va confirma Învățătura sănătoasă!
Cînd eu citesc Predicile al Părinților noștrii de Credință, simt precum Duhul lucrează în mine; pot ca printre Rândurile al Credinței să resimt și ea va devenii viu și de înteles. Mie îmi place Spurgeon! – și alții Vrednici.
Noi suntem personal Răspunzători pentru Credința noastră. Cu ce Alimentez eu Duhul meu? Am eu destul Timp pentru citirea Bibliei, Cuvîntului lui Dumnezeu? Poate Duhul Sfânt în mine să Lucreze și observ eu acesta în timpul ce Citesc? Mă rog eu în timpul Citirii? – Dacă mereu există un Da, poți tu să fii sigur, că Dumnezeu personal îți va da suficientă Înțelegere și Înțelepciune, și Viața ta prin Citire și Rugăciune se va schimba și va devenii stabilă.

Mulțumesc, Isuse! TU ești Cuvântul Vieții, și în Biblie vrem noi pe Tine și Viața să o găsim! TU să ne vorbești, și TU să ne remodelezi! Noi vrem să devenim ca Tine.

Noi dorim de la voi Likes-urile și Inimiorile! Nu pentru Onoara noastră, ci pentru că Google și Facebook să poaată transmite mai departe Devoțiunile. Și al celor ce și până acum au făcut asta,noi transmitem din toată Inima un Salut Călduros și multe Mulțumiri. Dumnezeu să vă binecuvânteze.

