Domnul a vorbit lui Iov şi a zis:
Eşti încredinţat acum tu, care vorbeşti împotriva Celui Atotputernic?
Tu care mustri pe Dumnezeu, mai ai vreun răspuns de dat?“
Iov 40, 1f

Iov a suferit mult, avea parte de Nedreptăți și boli. Și chiar de asta nu a fost sigur de sine, că nu e un Păcătos. Și totuși, De ce, Oh Doamne? – punea întrebarea. Jefuit de toată Averea, Copii omorâți, Soția lui ia spus: Lasă-te de Dumnezeu și să mori!, – ce ar mai putea el să rabde?
El vroia să se Judece cu Dumnezeu, așa după cum se Judecă normal la Judecătorie, pentru toate Nedreptății și Suferințe. Și Dumnezeu îl lasă să vorbească. Totuși după un Timp a răspuns ciudat și neașteptat: Cine vrea să mă învețe pe Mine? Eu am creat Pământul,Ştiu când îşi fac caprele sălbatice puii, Eu am creat Vântul, și Furtuna, Eu mă arăt în Furtună peste Libanon, care Cedrii tari le rupe …. și cine ești tu? EU cunosc Căile Stelelor, Eu le cunosc Numele la toate …. și tu cine ești? Vino învațămă! Dacă e ceva cea ce nu știu!
După cum Aici, Dumnezeu se prezintă, Iov trebuie să tacă. Dumnezeu este cu mult mai mult ți mai Mare decât el. EL este Creatorul, EL este acela care susține totul. Și cine este Iov? Numai un om fără cunoștiințe.
Pe când eu în Zilele trecute, din cauza unor probleme în Biserică ma-m plâns la Dumnezeu (parcă EL nu știa de asta) știi ce me-a răspuns EL? Și ce? – așa parcă nici nu era Situția gravă! Dar Doemne am zis eu, este foarte rău! Și iarăși Răspunsul Său: Și dacă? – parcă nimic nu ar fii. Prima dată nu am înțeles nici Lumea și nici pe Dumnezeu. Cum poate EL să ia totul atât de ușor? Dar apoi am început să înțeleg: EL este și pe mai departe Domn. Și dacă unii în Biserică vociferează cu Cuvinte mari și mulți li se atașează, EL rămâne și pe mai departe, EL. EL stă deasupra tuturor. EL are grijă de cea ce îi sunt în Posesie (EL are grijă de Copii săi) Deci EL are Grijă. Cine sunt eu deci să mă zbat pentru EL? EL o poate face singur. EL este și peste aceia care își bat joc de EL și la Timpul potrivit va acționa și va pune în Ordine totul. Dar cum aș putea eu un Om mic să-i ajut? Cum aș putea ca eu Să-i dau vreou-n Sfat cum să fie? EL știe totul, și le știe mai bine decât eu.
Și astfel pot eu să mă bazez, să mă încredințezi cu totul. Și pot toate liniștit Să-i pun toate în Mâna SA Atotputernică. Eu mă încredințezi cu toate, Lui.. Știu că El rezolvă totul perfect, pentru că EL este Domnul. În unele Lucruri nu are EL nevoie de Faptele sau Vorbele mari de la mine.

Mulțumesc, Isus al meu! TU ești puternic! TU ai de toate Bani, Aur și Argint și TU ești Atotputernicul! De ce să mă supăr eu pe altul, care zgârție în Gloria TA? TU te aperi singur, dacă e nevoie. TU ești Drept și Adevărul. Tu ești Dragostea, Răbdarea, și Milostenia și cu Prieteni și cu Dușmani. De ce deci vin eu ca Judecător? Iartă, Doamne, eu mai bine am să tac …

