Cel rău fuge fără să fie urmărit,
dar cel neprihănit îndrăzneşte ca un leu tânăr.
Proverbe 28, 1

Acesta este un Verset importan,pentru acei ce Îl iubesc pe Domnul Isus și Îl urmează. Dacă EL poate Domnii, Frica va dispare.
În Tinerețea mea nu mi-a plăcut să merg pe Drumul unde era un Institut de Înmormântare; mai bine, trăceam Strada. Și nici în Cimitir nu mi-a plăcut. Dar pecând Isus m-a mântuit, a trecut și acest Simț. Mulți mau învidiat pentru Libertatea mea.
Odată am ascultat Discuția a trei Oameni tari. Ei au discutat că ei nu merg seara în Întunerec afară, dacă vor Țigări, ei le trimit Nevestele să le cumpere. Filmele Horor a fost să facă asta la ei.
O Femeie era foarte fricoasă. Ea a visat că Casa a fost incendiată și numai Câinele o Avertiza și un Glas îi zicea: Eu am vrut să te trag în Foc.
Toate ce noi nu le cunoaștem bine, ne pot face Frică. Pe deasupra, din cauza de Frică, Înfiorătorul, Răul, Întunerecul. Și această Frică Domnește Omul. Somnul Coșmar, Superstiție, Horoscop și Vorba Chicitoarei duce la multe Frică.
Alții fac Jocuri Oculte, de exemplu, Întoarcerea Sticlei, Ghiciri în Cărți, Întoarcerea Mesei. Și nu mai pot uita astea și îi chinuie în Viață într-o anxietate anticipativă negativă.
Ce bine, Domnul Isus este Pozitiv! EL nimicește Frica, dacă noi mergem la EL cu ele, și le punem în Mâna SA Atotputernică. EL este cu mult mai Puternic decât Puterile Întunerecului!
Știrile rele vor dispare. În Isus este Siguranță, Adevăratul se odihnește în EL! Isus stă ferm ca un Leu! Uneori avem nevoie de un Îngrijitor al Spiritului sau Ajutorul Fraților dacă ne-n conjoară Frica. Dar este mereu Valabil: Isus mereu va învinge. EL ne va susține în Mâna SA plină de Dragoste!

Mulțumesc, Isus al meu! TU ma-i salvat de Întunerec. TU împrăștii Norii întunecoase, Fricile. Superstițiile, și totul cea ce vrea să ne doboare. La Tine este Libertatea și Seninătatea, Bucuria, Pacea și Încrederea!

Mulțumim pentru Likeurile și Inimoarele pe Facebook!!! Astea ajută ca Devoțiunile să se răspândească mai departe. Sunt încă foarte mulți, acei căror Dumnezeu încă nu le-a Vorbit. Ei nu cunosc Dragoste al Tatălui Ceresc. Noi preluăm Activ Răspunderea, ca și alții Să-l poată cunoaște pe Domnul Isus Christos!

