Iată, binecuvântaţi pe Domnul,
toţi robii Domnului, care staţi noaptea
în Casa Domnului! Ridicaţi-vă mâinile spre Sfântul Locaş
şi binecuvântaţi pe Domnul Domnul
să te binecuvânteze din Sion,
El, care a făcut cerurile şi pământul!
Psalm 134

Un Psalm ca toate? Da, dar totuși: Ea îmi are de spus multe!
Domnul iubește pe acei Slugi, care Laudă noaptea. EL iubește oricum pe acei care Îl Laudă Și-l Preamăresc.
EL are un Ochi asupra lor, celor care Îl iubesc, și EL îi iubește la fel. Unde se poate afla mai fericite Oameni decât acolo unde aceștia Îi sunt Mulțumitori? Unde se poate afla mai multă Împlinire, decât acolo unde prin Laudă și în Preamărire, Omul se apropie de EL? EL așteaptă Lauda noastră, pentru că EL știe: Noi am învins prin DOmnul Isus.
Din Păcate este adevărat: Peste tot sunt Nedreptății, Mită, Minciuni, Truc, Autoîmbogățire, Înșăleciuni și altele, care pe noi Creștini Pocăiți ne îngreunează. Dacă cineva începe, și în aceste Situații Să-l Laude pe Domnul, el a înțeles: Domnul totuși este asupra acestora.
EL de fapt îi vede, dar totuși EL poate cu mult mai mult să binecuvânteze, decât acești Oameni ne fac Răul. Binecuvântarea SA este mai mare!
Dacă fiecare Durere și fiecare Nedreptate, fiecare Minciună și fiecare Înșelăciune conduce acolo, că noi prin aceștia, mai mult ne atașăm lui Isus, Dumnezeu se bucură. EL poate ca Puternica Binecuvântare al Său să o revarsă asupra noastră. În acesta EL nu face Economii, acelora care stau îndreptățiți în Starea lor Spirituală. EL este generos și binecuvântează cu toate posibile și inposibile!
Cei care au înțeles și o folosesc în Viața lor de toate Zilele, aceștia sunt întradevăr, binecuvântați. Da, ei trăiesc în Împlinire Dumnezeiască!

Doamne, învață-mă să înțeleg: TU ești mai mare ca orice Minciună și oricare Nedreptate! TU ești Domnul, chiar dacă Nedreptatea există intens. TU mă vezi pe mine, în nopțile când nu pot dormii și mă adresezi Ție. TU asculți Rugăciunea mea, Strigătul meu, dar și Mulțumirea mea. Da Doamne, eu Îți mulțumesc, căci TU Mâna TA Atotputernică o ții peste mine!! Noaptea când nu pot dormii, vreau eu să TE Slăvesc, pentru că TU ești Domnul, care mă iubește și la Care Domn, eu sunt în Siguranță.

