Isus a strigat pe Cruce:
,,Sa Isprăvit”
Ioan 19, 30

Cum se poate ca ca Tată chiar mai mulți, care au fost plin de Dragoste pentru Familiile lor, și în Societate, în Lagărele de Conțentrare ca Pază să devină ucigași, chinuitori, să devină Bestii? Cum poate fii ca cineva să o distreze asupra, tăierii Capului al altora? Cum poate fii Bărbați normali, să Violeze Femei, ca aestea să le facă să devină Depresivi, plin de Frică? Cum poate fii ca un Vecin plăcut să devină o Bestie? Ce fel de oameni sunt ăștia? Ce se află în Om ca să devină astfel?? –
Și este posibil că și în mine se ascunde toate asteaa????
Eu am vrut să știu. Eu am crezut mereu așa, că unele neînsemnate Greșeli poate am și eu, dar de asta sunt eu și pe mai departe un Bărbat bun și Plăcut. Așa că am căutat un Colțișor liniștit, am închis Telefonul, și am început să mă rog serios.: Doamne TE rog aratămi Păcatele mele. Și EL mi-a arătat o mică Greșeală, așa zis , ca Test, dacă eu am cerut serios. Eu am notat acesta,. Nu terminasem bine, EL mi-a amintit de al doilea, și eu am notat și asta. Apoi au urmat una după alta și chiar repede, și eu nu mai puteam să le scriu pe toate complet și am notat numai foarte scurt pe toate. Lovituri după lovituri și eu am observat Răutățiile mele și mia-m dat seama că Inima mea este extrem de rea, și am început să plâng și nu puteam să fac altceva, decât să strig la EL: Isuse Te rog Salveazămă! Datoriile mele sunt foarte mari și eu nu le pot plătii nici să le transform în bine. Iartă-mă Doamne! – Apoi Isus SA aplecat la mine și mi-a zis: Fiule, eu pentru tine am fost Răstignit! Toate sunt iertate, sa isprăvit! Și o Pace de nespus de mare mi-a umplut Inima. Și am plâns mai departe, acum de Bucurie! De atunci știu eu ce înseamnă să fii Eliberat și de ce a fost necesar ca Domnul Isus Christos să Moară pe Cruce.
Pe când EL a strigat: Sa Isprăvit, EL SA gândit și la mine …
Nu am nevoie de Reaparația Inimii mele ci eu am nevoie de o Inimă nouă Perfectă. Isus va face asta, EL a promis. Și până când eu Trăiesc în EL și EL în mine, EL este Regele Păcii în Inima mea nouă.
Acest test este recomandată pentru al Copia. Dacă tu încă nu ția-i dat seama ce fel de Om ești cîte și cîte Păcate ai și de ce ai nevoie de Salvarea lui Isus, atunci lasă-te să fii convins, cercetat de Duhul lui Dumnezeu. Astfel vei devenii și tu un Om Nou.

Mulțumesc Isus al meu! Te-a costat Viața ca să mă Salvezi pe mine. Dar eu am avut Nevoie de asta! De acum sunt Liber de Greutatea mea. De acum TU poți Locui și a Domnii în Inima mea. Doamne Isuse, numai TU să fii Domnul meu!!