El te va acoperi cu penele Lui
şi te vei ascunde sub aripile Lui.
Căci scut şi pavăză este credincioşia Lui!
Psalm 91, 4

Nu e minunat? Pentru cine sunt valabile acestea? Pentru acei care sunt numiți în Versetul 1:
Cel ce stă sub ocrotirea Celui Preaînalt
şi se odihneşte la umbra Celui atotputernic, ….
Da, fiecare Promisiune are Condiția sa, care trebuiesc indeplinite. Aici aparțin: Să fii, chiar, chiar aproape de DOmnul, să fii o Inimă și Duh cu EL. Astfel vei fii scutit și ocrotit.
Cei care merg pe Căile lor proprii, sunt nevoiți să se apere singuri. Dar cel ce Îl iubește pe DOmnul și caută apropierea SA, pe acel EL, îl ocrotește, și îl răsplătește și îi stă foarte aproape.
Toate Dorințele și Sârguințele noastre au un Scop: Să devenim una cu Creatorul Universului. Și în și prin DomnulIsusChristos ajungem la Țintă: Pace cu DOmnul! Harmonie cu toată Creația! Bucurie în Inimă!
De aceia mă scol Dimineața puțin mai devreme ca și alții și mă odihnesc în Umbra celui Atotputernic.
Seninitatea Sa mă colorează, Pacea Lui mă cuprinde și Ocrotire Sa este prezentă. Ce bine e în Ziua aceia.
Eu nu vreau Hectic și stres Dimineața, eu doresc să încep Ziua cu EL, cu iubitul meu DOmn.
Eu doresc să locuiesc în Ocrotirea celui Înalt, și să mă odihnesc în Umbra acelui Atotpternic. Astfel El mă acoperă cu Aripile Sale, și acum găsesc eu Refugiu sub aceste Aripi, apoi Credincioșia SA îmi sunt Ocrotiri și Scut.
EL îmi este Credincios, EL îmi stă de Parte. Azi poate fii o Zi grea, plin de Muncă și cu Oameni. Dar eu pot fii relaxat, pentru că EL  îmi este prezent. EL ajută unde va fii greu. EL mă apără, dacă altul mă atacă. EL mă ia sub Aripile Sale. Și astfel poate să înceapă Ziua: În Pacea și Seninătatea SA.

Mulțumesc Isuse Drag! TU îmi dai Pacea, pe care nimeni altul nu o poate avea. TU îmi dai adâncă Bucurie pe care nimeni nu o cunoaște. TU ești prezent, mă ocrotești, mă aperi, mă iei sub Aripile Tale. Ce bine e, să fiu cu Tine în Zilele Tulburătoare!